Waarom kan ik na wachtwoord wijzigen nog steeds niet in Ziggo account inloggen?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
r.schippers
Berichten: 56
Lid geworden op: 26 jun 2014, 21:09
Zodiac:

Waarom kan ik na wachtwoord wijzigen nog steeds niet in Ziggo account inloggen?

Ongelezen bericht door r.schippers »

Vragenformulier:
► Laat Spoiler zien
Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Ineens kan ik niet meer in mijn Ziggo account inloggen.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Ik kon niet in mijn Ziggo account inloggen, daarom wilde ik wachtwoord wijzigen.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Indien van toepassing:
  1. Provider.
    Antwoord:
    Ziggo (vodafone)
  2. Huidige situatie en/of aangebrachte wijziging(en).
    Antwoord:
    Ik heb het wachtwoord vervangen, ik kreeg de melding dat het wachtwoord vervangen was gelukt, maar inloggen lukt niet.
Hieronder ruimte voor extra toelichting:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1766
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Waarom kan ik na wachtwoord wijzigen nog steeds niet in Ziggo account inloggen?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Als het wachtwoord succesvol is gewijzigd, maar je kunt nog steeds niet inloggen dan zou er iets mis kunnen zijn met het nieuwe wachtwoord.
Eigenlijk moet je dan bij de provider zoeken wat de voorwaarden zijn voor een wachtwoord.
Meestal kan je met Googlen snel vinden wat de voorwaarden zijn bij de provider voor een wachtwoord om in te kunnen loggen.
Meestal is dat een combinatie van letters/hoofdletters met cijfers en/of leestekens.
Daarnaast wordt steeds vaker gebruik gemaakt van 2 stappen beveiliging, wat betekent dat je eerst met gebruikersnaam en wachtwoord moet inloggen, om daarna per SMS een code toegezonden te krijgen die je moet invoeren alvorens verder te kunnen.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten