Waarom kan ik het wachtwoord van bol.com niet via TeamViewer veranderen?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wanda
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 feb 2021, 13:22

Waarom kan ik het wachtwoord van bol.com niet via TeamViewer veranderen?

Ongelezen bericht door wanda »

Vragenformulier:
► Laat Spoiler zien
Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Vanaf TeamViewer kan ik het wachtwoord niet veranderen van Bol.com account.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Vanaf Teamviewer wil ik het wachtwoord veranderen voor de Bol.com account, hiervoor moet je een mailadres invoeren, ik zie een mail adres al voorgedefinieerd staan, maar het mail komt niet aan.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Indien van toepassing:
  1. Merk, model, provider.
    Antwoord:
    n.v.t
  2. Huidige situatie en/of aangebrachte wijziging(en).
    Antwoord:
    nieuwe account bij 'bol.com
Hieronder ruimte voor extra toelichting:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1762
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Waarom kan ik het wachtwoord van bol.com niet via TeamViewer veranderen?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Ik heb geprobeerd om het probleem na te bootsen, waarbij ik ook een nieuw wachtwoord aan heb gevraagd voor een specifiek bol.com account.
Wat mij dan opvalt is dat het e-mail adres waar het bericht voor wachtwoorden te resetten al is voorgedefinieerd, waarbij je (ten onrechte) zou kunnen aannemen dat je alleen op de button hoeft te klikken en het verzoek daarmee is verzonden. Maar om alle onduidelijkheid weg te nemen kan je het e-mail adres er nog een x inplakken.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten