Hoe zorg ik ervoor dat ik Office documenten niet meer kwijtraak en ook op andere computers kan bewerken?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
clara
Berichten: 138
Lid geworden op: 26 jun 2014, 18:28
Zodiac:

Hoe zorg ik ervoor dat ik Office documenten niet meer kwijtraak en ook op andere computers kan bewerken?

Ongelezen bericht door clara »

Office documenten wil ik niet meer kwijtraken maar ook op andere computers kunnen bewerken.
Vaak wordt het document dat ik op een andere computer maak op de lokale computer opgeslagen, waardoor ik het kan vergeten mee te nemen naar huis om het daar verder te bewerken.
Wat is de beste manier om dit gedoe te voorkomen?
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1756
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe zorg ik ervoor dat ik Office documenten niet meer kwijtraak en ook op andere computers kan bewerken?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Dit kan het verstandigst door Office documenten, of andere documenten te maken of verplaatsen naar USB media zoals een USB stick.
Voordelen van het werken vanaf USB medium is dat alle wijzigingen tussentijds automatisch op de gekozen locatie worden opgeslagen, zodat je werkstukken of aanpassingen op werkstukken minder snel kwijtraakt.
Hoe je dat doet, om een Office document op bijvoorbeeld een USB stick te beginnen, kun je in de bijlage stap voor stap lezen.
Klik hieronder op het "pdf" document voor de download.
Office document beginnen vanaf USB medium.pdf
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast