Is HTML Kit een gratis tekst gebaseerde editor om webpagina's mee te bewerken, waar kan ik het downloaden?

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
hutsefluts

Is HTML Kit een gratis tekst gebaseerde editor om webpagina's mee te bewerken, waar kan ik het downloaden?

Ongelezen bericht door hutsefluts »

► Laat Spoiler zien
Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Ik zoek een (gratis) tekst gebaseerde editor om webpagina's mee te bewerken
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Soms vergeet ik 'tags' tijdens het bewerken van webpagina's, met allerlei vage fouten als gevolg.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Indien van toepassing:
Merk/type/versie.
Antwoord:
Tekst gebaseerde editing
Huidige situatie en/of aangebrachte wijziging(en).
Antwoord:
De inhoud van webpagina's heb ik steeds bewerkt in 'kladblok'.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hieronder ruimte voor eventuele extra toelichting:

BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Is HTML Kit een gratis tekst gebaseerde editor om webpagina's mee te bewerken, waar kan ik het downloaden?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

De nieuwste versie van HTML Kit is niet gratis, maar de voorlaatste versie ervan wel.
Download ervan kan je 'hier' vinden.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”