Hoe en waar schakel ik 'meer talen' in op Windows?

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
mario64

Hoe en waar schakel ik 'meer talen' in op Windows?

Ongelezen bericht door mario64 »

► Laat Spoiler zien
Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Voor mijn werk wil ik naast de Nederlandse taal, ook de Engelse taal geïnstalleerd hebben.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Nu staat er alleen de Nederlandse taal geïnstalleerd.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Indien van toepassing:
Merk/type/versie.
Antwoord:
Windows 11 pro x64
Huidige situatie en/of aangebrachte wijziging(en).
Antwoord:
Schone installatie
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hieronder ruimte voor eventuele extra toelichting:

BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe en waar schakel ik 'meer talen' in op Windows?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Stap 1
Typ in het 'zoekvak' de zoekopdracht 'talen' in en kies 'meer talen ... toevoegen'.
Er opent een nieuw venster.
Stap 2:
controleer eerst welke talen er zijn geïnstalleerd.
Stap 3:
Als de keuze taal niet al geïnstalleerd is, druk dan op button '.. taal toevoegen' en kies de toe te voegen taal.
Stap 4:
Zorg er na de installatie voor dat de toegevoegde taal bovenaan in het lijstje staat als deze de voertaal in Windows moet worden.
Stap 5:
log na de installatie eerst uit en dan opnieuw in om te zien of de taalvoorkeur is ingesteld.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “11”