Nederlandse woorden worden onderstreept in Engelstalig document, hoe verander ik dit?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
clara
Berichten: 138
Lid geworden op: 26 jun 2014, 18:28
Zodiac:

Nederlandse woorden worden onderstreept in Engelstalig document, hoe verander ik dit?

Ongelezen bericht door clara »

Als ik een Engelstalig document open, dan zie ik dat alle Nederlandse woorden zijn onderstreept.
Wat moet ik doen om de taal voor grammatica automatisch geselecteerd te krijgen of dat de taal automatisch geselecteerd wordt?
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1757
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Nederlandse woorden worden onderstreept in Engelstalig document, hoe verander ik dit?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Mogelijk moet je dan de invoer taal wijzigen, deze wordt o.a gebruikt in Office voor de grammatica.
In Vista kan je dat bereiken door via start naar configuratie scherm te gaan, vervolgens te klikken op "toetsenbord" onder tijd taal en regio en daarna in de tab toetsenbord en taal te klikken op "toetsenbord wijzigen".
In het venster dat dan opent klik je op de tab "geavanceerde instellingen", waarna je op de bovenste optie kunt klikken.
Hier kan je zien welke toets combinatie je kunt gebruiken om de taal of de toets indeling kunt veranderen.
Als je de taal wilt wijzigen met de ingestelde toets combinatie, zie je de taal instelling veranderen op de systeem instellingen in de werkbalk op je bureaublad.
Klik "hier" voor het Microsoft artikel hierover.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Word”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten