'Koppeling opslaan als' werkt niet, wat doe ik verkeerd?

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
clara
Zodiac:

'Koppeling opslaan als' werkt niet, wat doe ik verkeerd?

Ongelezen bericht door clara »

Als ik de link naar een programma wil opslaan, krijg ik niet het bestand te zien dat ik wil downloaden, maar ik zie alleen 'opslaan als' HTML.
Doe ik iets verkeerd?
BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: 'Koppeling opslaan als' werkt niet, wat doe ik verkeerd?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Gewoonlijk download je door op de link te klikken waarna je (vaak) doorverwezen wordt naar een andere site of het programma zelf.

Het snelst kan je downloaden door met de rechter muisknop te klikken op de download link en kiest "opslaan als" dan zou zich hetzelfde venster openen waarin je de naam en locatie kunt aangeven van het programma dat je probeert te downloaden.

:arrow: Meer informatie kan je 'hier' vinden.

Doorverwijzing naar externe site:
Een nieuwe webpagina opent, in dat geval zie je idd alleen een HTML document dat kunt opslaan.

Doorverwijzing naar het bestand:
Je kan ook rechtstreeks worden doorverwezen naar het programma en dat kan je wel opslaan als binary file, het uitvoerbaar bestand dat je zoekt.

:idea:
Als je de cursor (zonder te klikken) op de hyperlink plaatst, verschijnt links onderin de locatie waarnaar doorverwezen wordt, in het geval van het bestand met '.exe' aan het eind (het uitvoerbaar bestand) heb je het correcte bestand.

Bij PDF is dat .PDF en voor Word documenten is dat .docx, etc.

In de bijlage zie je waar je op moet letten om de snelle download te kunnen doen met het opslaan van de link.
Snelle download door link opslaan als, de verschillen..pdf
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”