Ik heb een Nokia 108 mobiel en ik zou daar graag een videofragment op willen zetten, die ik op mijn computer heb staan.
Welke stappen moet ik zetten om dat voor elkaar te krijgen?
Ik wil het geluid van een video-fragment op mijn mobiel zetten, kan dat?
Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
-
BBgebruiker1
- Site Admin
- Zodiac:
- Contacteer:
Re: Ik wil het geluid van een video-fragment op mijn mobiel zetten, kan dat?
Video fragmenten kan je scheiden van geluid en beeld, dat heet conversie.
Op het internet zijn allerlei mogelijkheden te vinden waar je de conversie kan laten uitvoeren.
Het plaatsen van een geluidsfragment van je computer naar je mobiel kan op verschillende manieren.
Een manier is middels de kaartlezer, waar je de geheugenkaart van je mobiel in stopt, mogelijk heb je dan een converter kaartje daarbij nodig.
Een andere manier is via Bluetooth, waarbij je de mobiel via Bluetooth koppelt aan je computer, waarna je bestanden over en weer kunt overzetten.
Er zit wel een "maar" aan.
Het schijnt zo te zijn dat je niet gebruik kunt maken van een Nokia PC Suite, je hebt dus geen grafische interface waar je kunt zien wat er allemaal op je geheugenkaart (max 32GB) staat en waar dat staat..
Dus zal je zelf moeten zoeken waar bestanden moeten komen staan.
Op het internet zijn allerlei mogelijkheden te vinden waar je de conversie kan laten uitvoeren.
Het plaatsen van een geluidsfragment van je computer naar je mobiel kan op verschillende manieren.
Een manier is middels de kaartlezer, waar je de geheugenkaart van je mobiel in stopt, mogelijk heb je dan een converter kaartje daarbij nodig.
Een andere manier is via Bluetooth, waarbij je de mobiel via Bluetooth koppelt aan je computer, waarna je bestanden over en weer kunt overzetten.
Er zit wel een "maar" aan.
Het schijnt zo te zijn dat je niet gebruik kunt maken van een Nokia PC Suite, je hebt dus geen grafische interface waar je kunt zien wat er allemaal op je geheugenkaart (max 32GB) staat en waar dat staat..
Dus zal je zelf moeten zoeken waar bestanden moeten komen staan.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.