Ik krijg steeds de melding of ik de geopende internet browser als standaard wil instellen, hoe schakel ik dit uit?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hutsefluts
Berichten: 781
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:26

Ik krijg steeds de melding of ik de geopende internet browser als standaard wil instellen, hoe schakel ik dit uit?

Ongelezen bericht door hutsefluts »

Telkens als ik een internet browser open, verschijnt de vraag of ik deze internet browser als standaard wil instellen.
Kan je dit uitschakelen?
Hoe doe je dat?
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1757
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Ik krijg steeds de melding of ik de geopende internet browser als standaard wil instellen, hoe schakel ik dit uit?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Ja, je kunt die melding uitschakelen door het vinkje bij de betreffende vraag weg te halen.
Dit is browser specifiek, dat wil zeggen dat je de instelling bij Internet Explorer op een andere plek wijzigt dan bijvoorbeeld bij Firefox of Opera.

Bij Internet Explorer kan je de instelling wijzigen door de volgende stappen te doen:
Klik in de werkbalk op "extra", vervolgens op "internet opties".
Klik op de tab "programma's", vervolgens het vinkje weghalen in sectie "standaard browser", bij "een melding ...... standaard browser is".

Bij Firefox kan je de instelling wijzigen door de volgende stappen te doen:
Klik in de werkbalk op "extra", vervolgens op "opties".
Klik in "algemeen" het vinkje weg bij "altijd controleren ..... standaard browser is".

Bij Opera kan je de instelling wijzigen door de volgende stappen te doen:
Klik op "menu", vervolgens op "instellingen".
Op instellingen, klik op "browser", daarna kan je op de button klikken "instellen .... browser"
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten