Weet iemand een goed en gratis adres om pdf documenten te converteren??

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
hutsefluts

Weet iemand een goed en gratis adres om pdf documenten te converteren??

Ongelezen bericht door hutsefluts »

Op het internet heb ik gezocht naar een site waar je pdf documenten online kunt converteren, maar wat ik vooral kan vinden is sites met programma's die je moet installeren, of maar beperkt pdf documenten kunt converteren.
Is er ook een internet adres waar je gewoon een pdf document online kunt converteren naar Word?
BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re:Weet iemand een goed en gratis adres om pdf documenten te converteren??

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Ja, het is inderdaad wat zoeken naar een site die alleen dat doet wat jij zoekt.
Na enig zoekwerk heb ik wel iets gevonden, klik "hier" om meteen naar de site te gaan.

Succes

P.s,
:arrow: Houdt in het achterhoofd dat opmaak verloren kan/zal gaan, klik 'hier' voor meer informatie.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”