Een snelkoppeling vanuit andere account in Windows 10

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
clara
Zodiac:

Een snelkoppeling vanuit andere account in Windows 10

Ongelezen bericht door clara »

In een andere account staat een programma dat ik graag wil gebruiken en waarvan ik in mijn account nog geen snelkoppeling heb.
Hoe maak ik een snelkoppeling van dat programma vanuit die andere account naar mijn account?
BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Een snelkoppeling vanuit andere account in Windows 10

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Het gemakkelijkst kan je de snelkoppeling maken vanuit de account waar het programma staat dat je in die andere account wilt gebruiken.
In die account kan je beginnen met de verkenner te openen en in gebruikers de gebruiker opzoeken waar je de snelkoppeling naartoe wilt maken, bijvoorbeeld in het bureaublad.
In de betreffende gebruikersaccount kan je de map bureaublad openen.
Daarna zoek je via start het icoon van dat betreffende programma en sleep dat naar het bureaublad van de betreffende gebruikersaccount.
Nadat je alle vensters hebt gesloten, kan je inloggen op de betreffende gebruikersaccount en kijken of je de snelkoppeling kunt vinden en gebruiken.
Als alles dan werkt, kan je die andere account weer uitloggen.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “10”