Gratis via Skype communiceren met Windows en Skype accounts

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hutsefluts
Berichten: 781
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:26

Gratis via Skype communiceren met Windows en Skype accounts

Ongelezen bericht door hutsefluts »

Ik wil graag communiceren met mensen in Nederland en buitenland, zonder daarvoor te hoeven betalen.
Nu had ik begrepen dat dit via Skype gaat.
Maar hoe zit dat?
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1757
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Gratis via Skype communiceren met Windows en Skype accounts

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Voor zover ik weet heb je geen kredietkaart nodig om Skype te kunnen gebruiken van en naar Skype of Microsoft accounts via Lan of WiFi.
Aangezien Skype eigendom is van Microsoft, kan je gewoon met een Microsoft account inloggen en met anderen communiceren (ook beeld en geluid) die een Microsoft of Skype account hebben.
Je hebt slechts een kredietkaart nodig om van pc naar mobiel te bellen (via telefoon provider), maar niet om van Microsoft (PC en Smartphone) naar Skype of Microsoft accounts via Lan of WiFi (PC en Smartphone) te communiceren.
Dus als je een bedraad of WiFi netwerk in de buurt hebt, kan je zo gratis via Skype en andere messengers met de rest van de wereld communiceren.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten