Ik wil Sata schijven uitlezen zonder USB behuizing voor 2.5 en 3.5" sata schijven, hoe realiseer ik dat?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hutsefluts
Berichten: 780
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:26

Ik wil Sata schijven uitlezen zonder USB behuizing voor 2.5 en 3.5" sata schijven, hoe realiseer ik dat?

Ongelezen bericht door hutsefluts »

Ik wil graag een apparaat waarmee ik Sata schijven kan uitlezen, 2.5 en 3.5" harde schijven, zonder dat ik hiervoor een USB behuizing moet aanschaffen daarvoor.
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1756
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Ik wil Sata schijven uitlezen zonder USB behuizing voor 2.5 en 3.5" sata schijven, hoe realiseer ik dat?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Misschien is een docking station iets voor jou, daarmee kan je zowel 2.5 als 3.5" harde schijven uitlezen of kopieren, maar ook SSD schijven.
Er is verschil in prijs, de duurdere stations staan je toe om ook SSD schijven te gebruiken.
Deze USB apparaten kosten ongeveer €50,=
Klik 'hier' voor Tweakers info over docking stations, je kan er ook prijzen vergelijken.
Klik 'hier' voor meer info van hardeschijfstore.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “SATA”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten