Hoe voorkom ik dat updates op de FB7490 router automatisch worden geïnstalleerd?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hutsefluts
Berichten: 781
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:26

Hoe voorkom ik dat updates op de FB7490 router automatisch worden geïnstalleerd?

Ongelezen bericht door hutsefluts »

Ik wil graag dat updates op mijn router handmatig worden uitgevoerd, om te voorkomen dat programma's vanuit de NAS niet meer te bereiken zijn.
Mijn router is een FritzBox 7490.
Standaard worden alle updates automatisch uitgevoerd, maar dat levert nogal eens gedoe op dus daar wil ik nu van af.
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1757
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe voorkom ik dat updates op de FB7490 router automatisch worden geïnstalleerd?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

In de FritzBox modem-router stel ik altijd eerst de uitgebreide weergave of advanced view in, dan kan je meer zien.
Dan ga ik in updates instellen dat alleen updates weergegeven worden, maar handmatige installatie.
In account informatie schakel ik de provider services helemaal uit.
Uit voorzorg kan je ervoor zorgen dat je van deze instellingen, als je naar behoren werken, een backup maakt.
Als je dat gedaan hebt kan je de weergave weer op normaal instellen en daarna uitloggen.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Modem/Router”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten