Hoe stel ik in Windows 10 mobiel internet van XS4all in met een KPN usb modem?

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
mario64

Hoe stel ik in Windows 10 mobiel internet van XS4all in met een KPN usb modem?

Ongelezen bericht door mario64 »

Ik heb een UMTS sim van XS4all (mobiel internet) ontvangen, dat is voor in het geval dat het gewone internet problemen heeft.
Maar hoe kan ik die in Windows laten werken op een KPN usb modem?
BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe stel ik in Windows 10 mobiel internet van XS4all in met een KPN usb modem?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

In de USB modem zit een sim van KPN, die moet je er eerst uit halen en die van XS4all er in plaatsen.
Daarna moet je de USB modem aansluiten op je computer.
Als het apparaat in orde is zal Windows het herkennen en met de installatie beginnen.
Standaard zal de KPN installatie worden ingesteld.
Maar omdat je een XS4all sim er in hebt geplaatst moet je de instellingen voor XS4all eerst toevoegen en daarna gebruiken.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “10”