Waarom is Recaptcha in phpbb3 met Green style Slim wel, maar in Split niet zichtbaar?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
mario64
Berichten: 536
Lid geworden op: 07 mei 2018, 15:10

Waarom is Recaptcha in phpbb3 met Green style Slim wel, maar in Split niet zichtbaar?

Ongelezen bericht door mario64 »

In het phpbb3.2.2 forum met Green style Slim is Google ReCaptcha v2 wel zichtbaar, zoals het hoort, in het registratie formulier.
Maar in de Split style zie je het Recaptcha venster niet, dan zie ik alleen een inline veld zonder inhoud links onderin het venster.
Als ik op het inline gebied klik verschijnt wel het Google Recaptcha venster.

Opvallend is dan ook de dubbele tekst, van zowel het registratie formulier als ook van Google ReCaptcha.
Deze tekst uit het registratie formulier wil ik aanpassen zodat het een aanvulling is op Google ReCaptcha v2 en niet meer 2 maal een identieke tekst te lezen is.
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1757
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Waarom is Recaptcha in phpbb3 met Green style Slim wel, maar in Split niet zichtbaar?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Op de vraag waarom je in Green slim style wel Google ReCaptcha venster ziet en in Green split style niet, daarop heb ik nog geen antwoord kunnen vinden.
Voor wat betreft het aanpassen van de tekst, dat kan je wijzigen in het bestand '/language/nl/ucp.php'.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1757
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Waarom is Recaptcha in phpbb3 met Green style Slim wel, maar in Split niet zichtbaar?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Update voor deze Green style is versie is 1.1.4
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
mario64
Berichten: 536
Lid geworden op: 07 mei 2018, 15:10

Re: Waarom is Recaptcha in phpbb3 met Green style Slim wel, maar in Split niet zichtbaar?

Ongelezen bericht door mario64 »

Ik heb de update uitgevoerd, maar zie dat er problemen zijn met navigatie en de problemen met ReCaptcha is er ook nog steeds.
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1757
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Waarom is Recaptcha in phpbb3 met Green style Slim wel, maar in Split niet zichtbaar?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Wat voor problemen?
Heb je de browser historie al verwijderd, zodat de pagina opnieuw wordt opgehaald vanaf het internet?

Als je dat namelijk niet doet zal de browser de data kunnen ophalen vanuit de geschiedenis.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten