Hoe verplaats ik bestanden naar nieuwe doellocatie zonder opnieuw downloaden?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
mario64
Berichten: 538
Lid geworden op: 07 mei 2018, 15:10

Hoe verplaats ik bestanden naar nieuwe doellocatie zonder opnieuw downloaden?

Ongelezen bericht door mario64 »

Het programma qTorrent had ik met admin rechten ingesteld, zodat alleen de admin torrentbestanden kan downloaden.
Na de update zijn die instellingen verloren gegaan, waarna het programma weer door iedereen kan worden opgestart voor torrent downloads.
Er zijn bestanden gedownload die ik naar een andere doellocatie wil zetten, zonder deze opnieuw te hoeven downloaden.
Kan dat en wat is de werk volgorde?
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1762
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe verplaats ik bestanden naar nieuwe doellocatie zonder opnieuw downloaden?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Dit kan je doen in 3 stappen:

Stap 1:
Verplaats de bestanden die je wilt verplaatsen naar de nieuwe doellocatie.

Stap 2:
Start qTorrent op als 'admin' en controleer of het torrent bestand niet al is geladen.
Nadat het verplaatsen is voltooid, moet de het torrent bestand toevoegen via 'bestand' en 'torrent bestand toevoegen'.

Stap 3:
Na het toevoegen, moet je 'hercontroleren forceren' aanklikken zodat het programma op de doellocatie gaat controleren of het torrent bestand er staat en wat de status is.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Torrent, eMule, Kazaa (fasttrack), Freenet”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast