Waarom gaat mail beantwoorden in live.nl toch weer fout?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
mario64
Berichten: 536
Lid geworden op: 07 mei 2018, 15:10

Waarom gaat mail beantwoorden in live.nl toch weer fout?

Ongelezen bericht door mario64 »

► Laat Spoiler zien
  1. Thuis of werkomgeving =>Thuis
  2. Beschrijf je probleem zo gedetailleerd mogelijk =>Als ik in live.nl een bericht beantwoord, lijkt het niet afgeleverd te worden.
Typ onder de stippellijn een gedetailleerde omschrijving van wat je wilt doen of gedaan hebt:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wanneer ik een email bericht beantwoord en het verzend, lijkt er niets aan de hand.
Maar wanneer ik met de cursor op het icoon van de afzender ga staan verschijnt in het rolmenu als afzender 'ictoo@live.nl', maar deze contactpersoon kan ik niet vinden.
In synchroniseren van mijn 'live.nl' account heb ik de instellingen van het verzend adres en daar staat wel de correcte naam ingevuld.
Hoe los ik dit probleem op?
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1759
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Waarom gaat mail beantwoorden in live.nl toch weer fout?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Door het synchroniseren van contacten met alle Apps en mailapplicaties die voorhanden zijn, blijft er op de server heel veel oude contacten zitten.
Voornamelijk in de cache.
De oplossing is om die verlopen cache te verwijderen door onderstaande stappen te doen.

Stap 1:
Stel, na het inloggen, een nieuw email op en kies het foute email adres.

Stap 2:
Verwijder het foute (niet bestaande) email adres, door op het kruisje naast de naam te klikken.

Stap 3:
Stel een nieuw email op, typ opnieuw het foute email adres.

Door het zoeken worden contactpersonen gesynchroniseerd, waardoor oude (niet meer bestaande) gegevens uit de cache worden bijgewerkt.

Stap 4:
Typ het correcte adres in, je zult het foute adres niet meer vinden.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten