Berichten lijken niet aan te komen bij de ontvanger, wat gaat er fout?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
mario64
Berichten: 538
Lid geworden op: 07 mei 2018, 15:10

Berichten lijken niet aan te komen bij de ontvanger, wat gaat er fout?

Ongelezen bericht door mario64 »

Zie 'VOORBEELD' onderaan de vragenlijst voor uitleg (in de spoiler).
  1. Typ waar je vraag over gaat => Ontvanger geeft aan mijn berichten niet te ontvangen.
  2. Indien van toepassing, SoHo/bedrijfsnetwerk => Home, Outlook.com
  3. Indien van toepassing, korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => Berichten worden zonder foutmelding verzonden, maar de ontvanger zegt van mij niets te ontvangen.
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => N.v.t
► Laat Spoiler zien
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1762
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Berichten lijken niet aan te komen bij de ontvanger, wat gaat er fout?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Als je zeker weet dat jouw mail wordt verzonden, bijvoorbeeld door een bericht naar jezelf te sturen, dan kan je de ontvanger vragen of jouw mail misschien in de 'ongewenste' of 'spam' map is terecht gekomen.
Kan je in de 'spam' map niets vinden, dan kan je de ontvanger laten controleren of er filters zijn ingesteld waardoor jouw mail niet in de 'inbox' van de ontvanger terecht komt.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Spam”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten