Windows 10, hoe voorkom ik configuratie voor mail download op de pc met een Microsoft account?

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
mario64

Windows 10, hoe voorkom ik configuratie voor mail download op de pc met een Microsoft account?

Ongelezen bericht door mario64 »

Zie 'VOORBEELD' onderaan de vragenlijst voor uitleg (in de spoiler).
  1. Typ waar je vraag over gaat => Ik wil geen configuratie voor mail download met een ingestelde Microsoft account.
  2. Relevante gegevens, Home/Pro/Business editie, updates, etc. => Home
  3. 32 of 64 bit => N.v.t
  4. Indien van toepassing, korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => In Windows 10 wordt een ingestelde Microsoft account automatisch geconfigureerd om mail op de pc te downloaden. Dat wil ik niet en om die reden heb ik steeds een ingestelde Microsoft account verwijderd.
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => De Microsoft account gegevens die ik gebruikte voor feedback-hub, zijn nu ingesteld om o.a ´mail downloaden op de pc´ in te stellen.
Ik heb al eerder deze Microsoft account van Windows 10 verwijderd, maar dat kan nu niet meer.

► Laat Spoiler zien
BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Windows 10, hoe voorkom ik configuratie voor mail download op de pc met een Microsoft account?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Als je de account niet kunt verwijderen, is het wel mogelijk om de account toegang tot de pc te weigeren.
Dat kan je instellen door eerst het commandline commando te gebruiken 'control userpassword2', waarna je in de gebruikers configuratie de toegang tot je pc kunt weigeren voor de betreffende account.
Omdat de app diep in het systeem verborgen zit, kan je er voor makkelijke bereikbaarheid ook een snelkoppeling voor maken op je bureaublad.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “10”