Hoe stel ik in GMail mailen namens een (andere) alias in?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
mario64
Berichten: 536
Lid geworden op: 07 mei 2018, 15:10

Hoe stel ik in GMail mailen namens een (andere) alias in?

Ongelezen bericht door mario64 »

Zie 'VOORBEELD' onderaan de vragenlijst voor uitleg (in de spoiler).
  1. Typ waar je vraag over gaat => Mailen namens een andere alias is beperkt in GMail, hoe los ik dat op?
  2. Indien van toepassing, SoHo/bedrijfsnetwerk => Thuis
  3. Indien van toepassing, korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => Aliasnamen zijn beperkt in GMail, maar ik wil toch namens een andere aliasnaam kunnen mailen.
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => Ik heb nu een GMail account waarbij ik niet de aliasnaam kan instellen die ik wilde gebruiken.
► Laat Spoiler zien
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1756
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe stel ik in GMail mailen namens een (andere) alias in?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

In je alias moet de naam van de originele account zitten, zoals van 'jouwnaam@gmail.com' naar 'jouw.naam@gmail.com' of 'jouwnaam.ietsanders@gmail.com
Als je naam er echt anders uitziet, moet je daar eerst in Google mail een andere account voor aanmaken.
Deze kan je vervolgens wel toegang geven vanuit een andere account, hiervoor wordt een code naar je alias gestuurd die je eerst moet verifiëren.
Maar je kan in je GMail account ook accounts uit andere mail systemen beheren.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten