Kan je met TeamViewer voor thuis ook bestanden over en weer brengen?

Hier komen alle computer gerelateerde vragen die niet in een andere categorie passen.
Forumregels
In dit forum mag jij jezelf voorstellen, of als je in de andere fora geen antwoord kunt vinden op jouw vraag, die vraag in dit forum stellen.
avreeken
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 mei 2018, 18:54

Kan je met TeamViewer voor thuis ook bestanden over en weer brengen?

Ongelezen bericht door avreeken »

Zie 'VOORBEELD' onderaan de vragenlijst voor uitleg (in de spoiler).
  1. Typ waar je vraag over gaat => Ik gebruik TeamViewer in Windows 10, kan je daarmee ook bestanden over zetten naar een andere pc?
  2. Indien van toepassing, naam/versie, etc. => Nieuwste versie 13
  3. Indien van toepassing, een korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => Mijn computer doet moeilijk bij het downloaden en installeren van anti malware programma's, als iemand die al heeft zou ik ze toch over kunnen laten zetten op mijn pc.
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => Mogelijke malware besmetting zorgt voor allerlei rare problemen tijdens het downloaden van anti malware software.
► Laat Spoiler zien
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1756
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Kan je met TeamViewer voor thuis ook bestanden over en weer brengen?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Ja, je kunt vanaf jouw computer naar de andere machine waar een TeamViewer sessie is gestart bestanden en mappen heen en terug sturen. Maar ook vanuit de andere machine bestanden of mappen over en weer sturen.
Maar juist in het kader van besmettingen moet je daar uiterst voorzichtig mee omspringen.

Na het inloggen op de TeamViewer sessie met de andere computer:
Stap 1:
Klik rechts boven in de werkbalk op 'bestanden en extra's'.
Stap 2:
Als je op 'bestandsoverdracht' klikt, kan je bestanden over en weer sturen van en naar de machine waarmee je de TeamViewer sessie hebt.
Stap 3:
Selecteer de bestanden vanaf de locatie waarvan je wilt versturen op je computer en op de andere machine stel je in waar de bestanden moeten terechtkomen van jouw computer.
Stap 4:
Klik vervolgens op 'verzenden' of 'ontvangen'.
:idea:
Maar je kan ook kiezen voor delen via 'Filebox', hierbij kan je bestanden delen op meerdere locaties vanaf je eigen machine.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten