Wat is 'msdia80.dll' voor iets in de 'D' partitie, kan ik het verwijderen?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
mario64
Berichten: 536
Lid geworden op: 07 mei 2018, 15:10

Wat is 'msdia80.dll' voor iets in de 'D' partitie, kan ik het verwijderen?

Ongelezen bericht door mario64 »

Zie 'VOORBEELD' onderaan de vragenlijst voor uitleg (in de spoiler).
  1. Typ waar je vraag over gaat => Ineens kom ik 'msdia80.dll' tegen in de data partitie, geen idee waar het bij hoort
  2. Relevante gegevens, Home/Pro/Business editie, updates, etc. => Windows 7 Ultimate
  3. 32 of 64 bit => 64 bit
  4. Indien van toepassing, korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => Nadat ik een aantal programma's had geinstalleerd kwam ik ineens dat 'msdia80.dll' tegen.
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => Dit is in een schone installatie.

► Laat Spoiler zien
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1759
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Wat is 'msdia80.dll' voor iets in de 'D' partitie, kan ik het verwijderen?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Dit probleem wordt veroorzaakt door Visual C++ 2005, dit programma wordt niet meer ondersteund.
Maar verwijderen is niet raadzaam, omdat dan onderdelen (mogelijk) niet meer zullen werken.

Download Microsoft Visual C++ 2005 Service Pack 1 Redistributable Package ATL Security Update, klik 'hier' om naar de download locatie te gaan. Kies Vcredist_x64.exe of Vcredist_ia64.exe en installeer het vervolgens.

Dit probleem kan je tijdelijk omzeilen door het Msdia80.dll-bestand te verplaatsen naar deze locatie:
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VC.
Start de opdracht prompt wel met admin rechten.
Typ de volgende opdracht bij in opdrachtprompt om het bestand Msdia80.dll te registreren:
regsvr32 "C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VC\msdia80.dll"
Als je de locatie waar naar verwezen wordt, niet tussen aanhalingstekens plaatst, krijg je een foutmelding!
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “7”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten