Na de modemconfiguratie kan ik met smartphone niet meer op internet, hoe komt dat?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wanda

Na de modemconfiguratie kan ik met smartphone niet meer op internet, hoe komt dat?

Ongelezen bericht door Wanda »

Zie 'VOORBEELD' onderaan de vragenlijst voor uitleg (in de spoiler).
  1. Typ waar je vraag over gaat => Internetten lukt niet meer na modem configuratie.
  2. Indien van toepassing, hardware en configuratie bedraad/draadloos netwerk => n.v.t
  3. Indien van toepassing, bekabeling soort (Cross/Straight, glas anders, nl) => n.v.t
  4. Indien van toepassing, korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => n.v.t
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => Toen het modem nog niet was geconfigureerd, kon ik met smartphone op het internet en daarna niet meer.
► Laat Spoiler zien
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1756
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Na de modemconfiguratie kan ik met smartphone niet meer op internet, hoe komt dat?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Start het modem en je smartphone eens opnieuw op, dat helpt soms ook.
Heb je tijdens het configureren van het modem soms instellingen gewijzigd, zoals wachtwoorden of het type versleuteling?
In dat geval zal je die instellingen ook in je smartphone moeten wijzigen.
Wanneer je die instellingen niet kunt wijzigen voor het draadloos netwerk waarmee je verbonden bent, dan moet je dat netwerk eerst verwijderen en daarna opnieuw toevoegen.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten