Het wachtwoord resetten voor Hotmail is succesvol, waarom kan ik toch niet bij Hotmail inloggen?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wanda

Het wachtwoord resetten voor Hotmail is succesvol, waarom kan ik toch niet bij Hotmail inloggen?

Ongelezen bericht door Wanda »

Zie 'VOORBEELD' onderaan de vragenlijst voor uitleg (in de spoiler).
  1. Typ waar je vraag over gaat => Ik heb het wachtwoord voor de Hotmail mail account gereset, maar na de reset kan ik niet in de mailbox inloggen.
  2. Indien van toepassing, SoHo/bedrijfsnetwerk => n.v.t
  3. Indien van toepassing, korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => Na wachtwoord reset kan ik op smartphone niet in Hotmail, maar op laptop ook niet.
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => Na succesvol wijzigen van Hotmail account wachtwoord wilde ik op de laptop inloggen in Opera browser met het nieuwe wachtwoord voor mijn Hotmail account. De eerste keer kreeg ik de melding dat ik een verkeerd wachtwoord had gebruikt en de tweede keer kreeg ik de melding dat iemand vanuit Zweden op mijn Hotmailbox probeerde in te loggen. Mijn account is nu geblokkeerd en ik kan morgen opnieuw proberen.
► Laat Spoiler zien
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1762
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Het wachtwoord resetten voor Hotmail is succesvol, waarom kan ik toch niet bij Hotmail inloggen?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Probeer het volgende eens:

Je schrijft dat je succesvol je wachtwoord hebt kunnen resetten en een nieuw wachtwoord hebt ingesteld.
In dat geval kan het enige tijd duren voordat de gegevens zijn verwerkt.
Je schrijft ook dat je de melding kreeg van een poging tot inloggen vanuit Zweden ....
Ik las dat je probeerde in te loggen op je Hotmail account vanuit de Opera browser.
Heb je in Opera soms de gratis 'vpn' ingeschakeld staan?
De gratis vpn zorgt voor een beveiligde tunnelverbinding met een server die niet in Nederland hoeft te staan.
Wat ik me kan voorstellen is dat er om die reden werd vastgesteld dat er vanuit (in dit geval Zweden) is geprobeerd om op jouw mailbox in te loggen.
Ga eens naar de Microsoft website 'answers.microsoft.com', controleer of de Nederlandstalige Community site van Microsoft opent.
Probeer met je e-mail adres en het nieuwe wachtwoord in te loggen.
Als dat lukt, open je in dezelfde browser een nieuwe tab en typt in de adresbalk van dat venster 'live.nl' en drukt daarna op de enter toets.
Wanneer je gegevens gevalideerd zijn, kan je gelijk door naar je Hotmail mailbox en is jouw probleem daarmee opgelost.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Wanda

Re: Het wachtwoord resetten voor Hotmail is succesvol, waarom kan ik toch niet bij Hotmail inloggen?

Ongelezen bericht door Wanda »

Het inloggen op de site 'answers.microsoft.com' is gelukt.
Toen ik een nieuwe tab opende en in de adresbalk 'live.nl' intypte is ook het inloggen in mijn mailbox vanaf de laptop gelukt.

bedankt ... ben hier heel blij mee.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast