iso van cinnamon gedownload

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dutchseal

iso van cinnamon gedownload

Ongelezen bericht door Dutchseal »

Kan iemand mij alsjeblieft willen helpen
Ik heb pc daar staat linux Mint18 en cinnamon 3.07 programma op.
ik heb de iso van cinnamon gedownload hoe maak ik hem open en installeer ik hem

thanks
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1762
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: iso van cinnamon gedownload

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Allereerst welkom op het forum.
Er zijn meerdere manieren voor installatie, maar als je pc nog niet zo oud is kan je de installatie vanaf USB media uitvoeren, dat scheelt weer een CD/DVD.
Daarnaast kan je het ISO na gebruik weer verwijderen als je het niet meer nodig hebt en kan je de USB media opnieuw voor iets anders gebruiken.
Heb je de ISO download op een Windows machine gedaan, dan kan je het programma Rufus gebruiken om de ISO op een USB stick (4GB) te installeren.
Wil je de ISO toch liever op een CD/DVD branden, dan kan je een CD/DVD in een brander leggen en vanuit Windows laten branden, in Linux kan je een dergelijk programma installeren dat je helpt bij het branden van de CD/DVD.
Heb je de download op een Linux machine gedaan, dan kan je vanuit de 'software beheerder' het programma Unetbootin laten installeren.
Standaard staat het niet geïnstalleerd, maar je kan het vinden in de 'software beheerder'.
Unetbootin kan je in de 'software beheerder' vinden door de naam te typen.
Een ander programma voor ISO op USB te branden is Yummi (Linux en Windows).
Daarna kan je tijdens het herstarten op F12 drukken, als je USB media is aangesloten kan je dat medium kiezen om de machine daarmee op te starten en Linux te installeren.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Dutchseal

Re: iso van cinnamon gedownload

Ongelezen bericht door Dutchseal »

bedankt Meneer
alleen idd softwarebeheer gaat dan weer niet open en alles wat u zegt staat er ook niet op moet ik hem upgraden en bestaat er een handleiding
of moet ik gewoon programma unetboot ergens van het net halen?
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1762
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: iso van cinnamon gedownload

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Klik 'hier' voor de Nederlandstalige handleiding voor het gebruik van Unetbootin.
Er staat in deze handleiding ook een link naar de download site van Unetbootin.
Synaptic heeft de naam 'pakket beheerder' gekregen, e.e.a kan je 'hier' terugvinden.
Ik hoop dat je zo verder kunt.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Linux Mint”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten