Bij het bezoeken van een site werd mijn browser gegijzeld, wat moet ik doen?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
r.schippers
Berichten: 56
Lid geworden op: 26 jun 2014, 21:09
Zodiac:

Bij het bezoeken van een site werd mijn browser gegijzeld, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door r.schippers »

Beschrijf je situatie door het formulier zo gedetailleerd mogelijk in te vullen met relevante details.
  1. Typ waar je vraag over gaat => Toen ik een bepaalde site bezocht werd mijn browser gegijzeld en ik moet eerst geld betalen voordat ik verder kan, ik wilde niets kopen maar ik kan de browser ook niet sluiten.
  2. Indien van toepassing, merk/versie => Mozilla Firefox
  3. Indien van toepassing, besturing systeem versie/distro => Windows 10
  4. Indien van toepassing, een korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => Ik was aan het surfen en kwam op een bepaalde site terecht waar de browser gelijk gegijzeld werd en ik kon verder niets meer doen om weg te komen van deze site.
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => n.v.t
► Laat Spoiler zien
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1759
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Bij het bezoeken van een site werd mijn browser gegijzeld, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Verbreek allereerst de verbinding met het internet, dat kan door de netwerk kabel uit de adapter te halen of bij een draadloze verbinding de verbinding verbreken (te vinden in het lijstje met beschikbare draadloze accesspoints).
Start vervolgens de antivirus scanner op en scan de pc.
Start daarna de anti malware scanner op en scan het systeem.
Heb je nog geen anti malware scanner, probeer op een andere computer naar de malware bytes site te gaan om het (gratis) programma (op USB media) te downloaden.
Klik 'hier' om meteen naar de malwarebytes site te gaan.
Mocht je dan nog steeds problemen ervaren, laat het dan even weten.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten