Tekst is onleesbaar klein geworden, hoe krijg ik het weer standaard normaal?

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
clara
Zodiac:

Tekst is onleesbaar klein geworden, hoe krijg ik het weer standaard normaal?

Ongelezen bericht door clara »

In hotmail was ik mijn mail aan het lezen en ik weet niet hoe het kan, maar ineens was de tekst zo klein dat ik het niet meer kon lezen.
Geen idee wat er is mis gegaan, maar kan ik het beeld weer standaard krijgen ?
BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Tekst is onleesbaar klein geworden, hoe krijg ik het weer standaard normaal?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Het lijkt er op dat er op een moment de instelling van het weergave venster is veranderd.
Meestal kan je dan een percentage in het venster (bovenin adresbalk of onderin werkbalk) zien van vergroting of verkleining.
Je kunt de instelling wijzigen door in het venster waarin de tekst kleiner is geworden, de [ctrl] toets ingedrukt te houden en vervolgens om te vergroten op de toets met het ' + ' teken te drukken.
Of om te verkleinen op de toets met het ' - ' teken drukken.
Laat daarna de toetsen los als de gewenste grootte is bereikt.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”