Ik wilde met de licentie sleutel een image van de Microsoft site downloaden, maar ik krijg als reactie dat het een image is dat ik via de computer leverancier moet halen.
Waarschijnlijk zal ik hiervoor moeten betalen, wat is het alternatief?
Ik zoek een Windows 7 Home Premium 32bit NL image, liefste met SP1, maar dat kan ik ook nog downloaden.
Met licentie sleutel mag ik niet van Microsoft site laden, wat is het alternatief?
Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
-
hutsefluts
-
BBgebruiker1
- Site Admin
- Zodiac:
- Contacteer:
Re: Met licentie sleutel mag ik niet van Microsoft site laden, wat is het alternatief?
De oorzaak zal in het feit liggen dat de licentie sleutel die jij hebt, is uitgegeven aan het bedrijf dat jouw computer heeft gebouwd.
Dit betekent dat het image dat je nodig hebt is voorzien van stuurprogramma's die specifiek zijn voor jouw systeem.
Alternatief zou kunnen zijn dat je een ander besturing systeem op je computer installeert, via een andere bron.
Er zijn immers zat images in .iso vorm beschikbaar op het internet, zolang je een geldige licentie hebt.
Een ander alternatief zou Linux Mint kunnen zijn, dat besturing systeem lijkt nog het meest op Windows en is ook redelijk gebruiksvriendelijk.
Vooral voor Windows gebruikers is dat ideaal.
Dit betekent dat het image dat je nodig hebt is voorzien van stuurprogramma's die specifiek zijn voor jouw systeem.
Alternatief zou kunnen zijn dat je een ander besturing systeem op je computer installeert, via een andere bron.
Er zijn immers zat images in .iso vorm beschikbaar op het internet, zolang je een geldige licentie hebt.
Een ander alternatief zou Linux Mint kunnen zijn, dat besturing systeem lijkt nog het meest op Windows en is ook redelijk gebruiksvriendelijk.
Vooral voor Windows gebruikers is dat ideaal.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.