Waarom krijg ik inaccessable boot device na mislukte Windows 10 installatie poging?

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
mario64

Waarom krijg ik inaccessable boot device na mislukte Windows 10 installatie poging?

Ongelezen bericht door mario64 »

Om je vraag zo volledig mogelijk te kunnen beantwoorden vragen wij je het formulier gedetailleerd en met relevante gegevens in te vullen, zie onderstaand voorbeeld. Het onderwerp mag maximaal 114 tekens bevatten.

Typ per regel alleen achter de voorgedrukte tekst.
  1. Typ waar je vraag over gaat => Tijdens installatie poging heb ik 1 van de 3 partities verwijderd, maar kon geen nieuwe maken.
  2. Relevante gegevens, Home/Pro/Business editie, updates, e.d => Home
  3. 32 of 64 bit => x64
  4. Indien van toepassing, korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => Bij het opstarten is de schijf niet meer toegankelijk.
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => Op de schijf stonden 3 partities, waarvan ik er 1 heb verwijderd om daar de schone installatie op te zetten.
► Laat Spoiler zien
BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Waarom krijg ik inaccessable boot device na mislukte Windows 10 installatie poging?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

In dat geval vermoed ik dat de partitie tabel is beschadigd/gewijzigd.
Doe de volgende stappen:
Stap 1:
Start de pc op met het Windows installatie medium (USB of DVD) en dan kiezen voor Windows herstellen (Windows RE of recovery environment).
Stap 2:
Druk op een toets wanneer hierom wordt gevraagd.
Stap 3:
Selecteer een taal, tijd, valuta, toetsenbord of invoermethode en klik op Volgende.
Stap 4
Klik op 'computer herstellen'.
Stap 5:
Selecteer het besturingssysteem dat je wilt herstellen en klik dan op Volgende.
Stap 6:
Klik in het dialoogvenster 'Opties voor Systeemherstel' op 'Opdracht prompt'.
Stap 7:
Typ Bootrec.exe /fixmbr en druk op Enter.

Probeer daarna de pc op de 'normale manier' op te starten, wil je laten weten of het herstel is gelukt?
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
mario64

Re: Waarom krijg ik inaccessable boot device na mislukte Windows 10 installatie poging?

Ongelezen bericht door mario64 »

Het is gelukt, nu kan de pc weer normaal opstarten.
Bedankt :)
Plaats reactie

Terug naar “10”