Hoe reset ik de vorm van vergrendeling van vegen naar een andere vorm van vergrendeling op mijn Tab A10.1?

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
hutsefluts

Hoe reset ik de vorm van vergrendeling van vegen naar een andere vorm van vergrendeling op mijn Tab A10.1?

Ongelezen bericht door hutsefluts »

Gebruik alleen de volgorde uit de voorbeeld lijst in de spoiler, een vraag/antwoord per regel.
► Laat Spoiler zien
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  1. Waar je vraag over gaat.
    Antwoord:
    Ik wil graag de vergrendeling veranderen, maar hiervoor moet ik een wachtwoord invoeren en dat lukt niet.
  2. Indien van toepassing welk (merk) apparaat en/of versie Android.
    Antwoord:
    Samsung A10.1
  3. Indien van toepassing 32/64-bit.
    Antwoord:
    n.v.t
  4. Indien van toepassing beschrijving wanneer problemen zich voordoen.
    Antwoord:
    Ik had de vergrendeling ingesteld op 'alleen vegen', maar wil die instelling nu aanpassen/wijzigen.
  5. Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht.
    Antwoord:
    Enkele dagen geleden wilde ik overstappen van 'pincode' naar 'alleen vegen', maar dat is onveilig.
Hieronder ruimte voor extra toelichting:
BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe reset ik de vorm van vergrendeling van vegen naar een andere vorm van vergrendeling op mijn Tab A10.1?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Wanneer je pincode niet meer werkt, kan je kiezen voor 'wachtwoord/pincode vergeten'.
Eerst zal je dan de pincode moeten resetten, dat doe je in je Samsung account.
Daarna moet je je tablet opnieuw opstarten om de wijzigingen te activeren.
Als laatste kan je dan aangeven in de instellingen voor vergrendeling hoe en welke vergrendeling methode je wilt instellen.
Je kunt hier dan bijvoorbeeld kiezen voor smart vergrendeling, waarbij je een combinatie kunt kiezen van thuis ontgrendeld laten en onderweg vergrendelen na het neerleggen.
Dat zorgt ervoor dat je tablet thuis niet vergrendeld wordt met een pincode, maar onderweg wel.
Thuis hoef je dan alleen over het scherm te vegen om te ontgrendelen.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”