- Waar je vraag over gaat.
Antwoord: Hoe speel ik YouTube geluidsfragmenten af zonder reclame onderbreking? - Indien van toepassing soort/type verbinding met internet.
Antwoord: n.v.t - Indien van toepassing merk/provider.
Antwoord: n.v.t - Indien van toepassing, beschrijving wanneer problemen zich voordoen.
Antwoord: Bij het afspelen van een geluidsfragment is er vaak reclame onderbreking vanuit YouTube. - Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht.
Antwoord: n.v.t
Welke manieren zijn er om YouTube muziekfragmenten af te spelen zonder reclame onderbreking?
Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
-
hutsefluts
Welke manieren zijn er om YouTube muziekfragmenten af te spelen zonder reclame onderbreking?
Gebruik alleen de volgorde uit de voorbeeld lijst in de spoiler, een vraag/antwoord per regel.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
► Laat Spoiler zien
Re: Welke manieren zijn er om YouTube muziekfragmenten af te spelen zonder reclame onderbreking?
Ik speelde YouTube fragmenten steeds af met Firefox en had ook vaker onderbreking door reclame.
Toen ben ik op het internet gaan zoeken naar een converter om het geluid zonder reclame af te kunnen spelen en kwam op 320ytmp3.com, een online converter.
Door de YouTube adreslink te kopiëren en plakken in de tekstvak van de online converter, verscheen het fragment waar ik naar wilde luisteren.
Daarna klikte ik in het venster op de tab 'audio' waarna er een nieuw venster opent.
Hier kan ik kies ik 'm4a 129kbps' naast de download button waarna er een nieuwe pagina opent met een afspeelbutton.
Als ik op 'download' button klik speelt het fragment af zonder reclame.
Klik 'hier' om rechtstreeks naar de converter website te gaan.
Toen ben ik op het internet gaan zoeken naar een converter om het geluid zonder reclame af te kunnen spelen en kwam op 320ytmp3.com, een online converter.
Door de YouTube adreslink te kopiëren en plakken in de tekstvak van de online converter, verscheen het fragment waar ik naar wilde luisteren.
Daarna klikte ik in het venster op de tab 'audio' waarna er een nieuw venster opent.
Hier kan ik kies ik 'm4a 129kbps' naast de download button waarna er een nieuwe pagina opent met een afspeelbutton.
Als ik op 'download' button klik speelt het fragment af zonder reclame.
Klik 'hier' om rechtstreeks naar de converter website te gaan.
-
BBgebruiker1
- Site Admin
- Zodiac:
- Contacteer:
Re: Welke manieren zijn er om YouTube muziekfragmenten af te spelen zonder reclame onderbreking?
Intussen werkt 320ytmp3.com niet meer.
Maar ik heb wel een andere site gevonden die iets vergelijkbaars doet.
De site heet 'x2convert.com' en kan je 'hier' vinden.
Een nadeel van deze online conversie sites is vaak helaas wel irritante reclame of verwijzingen naar sites waar je niet om hebt gevraagd.
Maar ik heb wel een andere site gevonden die iets vergelijkbaars doet.
De site heet 'x2convert.com' en kan je 'hier' vinden.
Een nadeel van deze online conversie sites is vaak helaas wel irritante reclame of verwijzingen naar sites waar je niet om hebt gevraagd.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
-
BBgebruiker1
- Site Admin
- Zodiac:
- Contacteer:
De vorige site waar ik naar verwees heeft kennelijk de instellingen ook weer gewijzigd, zodat je na enige tijd hetzelfde bestand geluisterd te hebben, dat bestand alleen nog kunt downloaden omdat het niet meer online wordt afgespeeld.
Ook niet na het wissen van de cookies en geschiedenis.
Ik zal het nog met andere browsers proberen en laat het resultaat nog wel weten.
Een andere site waar je ook grote Youtube bestanden online kunt beluisteren heet 'listentoyoutube.us' en vindt je 'hier'.
Nadeel is ook hier weer de overweldigende hoeveelheid aan reclame.
Ook niet na het wissen van de cookies en geschiedenis.
Ik zal het nog met andere browsers proberen en laat het resultaat nog wel weten.
Een andere site waar je ook grote Youtube bestanden online kunt beluisteren heet 'listentoyoutube.us' en vindt je 'hier'.
Nadeel is ook hier weer de overweldigende hoeveelheid aan reclame.
-
BBgebruiker1
- Site Admin
- Zodiac:
- Contacteer:
Intussen heb ik de site 'x2convert.com' ook op dezelfde computer maar met andere browsers geprobeerd en het nummer dat ik wilde horen geplakt om te converteren, maar online luisteren gaat blijkbaar niet meer, in ieder geval niet vanaf deze machine waarop ik momenteel werk.
De enige optie blijft dan downloaden.
Ik zal het ook nog eens vanaf een andere pc's proberen, eens zien wat dat oplevert.
De enige optie blijft dan downloaden.
Ik zal het ook nog eens vanaf een andere pc's proberen, eens zien wat dat oplevert.
-
BBgebruiker1
- Site Admin
- Zodiac:
- Contacteer:
Bigconv kan grote bestanden converteren en is ook een site waar je online kunt luisteren naar YouTube fragmenten, klik 'hier' om naar de site te gaan.
Intussen lijkt het alsof je hier bestanden met afspeelduur langer dan een uur niet meer kunt converteren en downloaden.
Intussen lijkt het alsof je hier bestanden met afspeelduur langer dan een uur niet meer kunt converteren en downloaden.
-
BBgebruiker1
- Site Admin
- Zodiac:
- Contacteer:
Deze 'ytb2mp4' converter is ook redelijk, converteren zonder onzin.
-
BBgebruiker1
- Site Admin
- Zodiac:
- Contacteer:
Klik 'hier' om naar de notube.net site te gaan. Deze kan grotere YouTube bestanden converteren dan bij bigconv het geval is.
Groot verschil is wel dat je minder conversie opties hebt voor de kwaliteit van het geluid (grootte van het bestand).
Er is ook Flvto converter waarmee je fragmenten kunt converteren naar mp3 of mp4, deze kan ook bestanden aan met een langere speeltijd dan 60 minuten.
Klik 'hier' om naar de site te gaan.
Groot verschil is wel dat je minder conversie opties hebt voor de kwaliteit van het geluid (grootte van het bestand).
Er is ook Flvto converter waarmee je fragmenten kunt converteren naar mp3 of mp4, deze kan ook bestanden aan met een langere speeltijd dan 60 minuten.
Klik 'hier' om naar de site te gaan.
-
hutsefluts
De 'notube' online converter is niet langer betrouwbaar vanwege de vele reclame en wijzigingen op de website.
Op de 'bigconv' site kan je intussen geen fragmenten meer converteren met een speeltijd van langer dan een uur.
Flvto is intussen niet meer in de lucht.
Op de 'bigconv' site kan je intussen geen fragmenten meer converteren met een speeltijd van langer dan een uur.
Flvto is intussen niet meer in de lucht.
-
BBgebruiker1
- Site Admin
- Zodiac:
- Contacteer:
Misschien probeer je 'ytmp3.ai' eens, klik 'hier' om naar de site te gaan.
Hier kan je bestanden downloaden die ook groter zijn.
Hier kan je bestanden downloaden die ook groter zijn.