System Volume Information folder is zeer groot, hoe verklein ik het?

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
mario64

System Volume Information folder is zeer groot, hoe verklein ik het?

Ongelezen bericht door mario64 »

In de map System Volume Information staan de herstelpunten opgeslagen.
De oudere herstelpunten wil ik graag verwijderen om weer wat ruimte ter beschikking te krijgen.
Is dit mogelijk, hoe werkt het?
BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: System Volume Information folder is zeer groot, hoe verklein ik het?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

In de map System Volume Information staan de herstelpunten opgeslagen.
Meestal is het niet aan te raden om de herstelpunten uit de volume System Informatie map te verwijderen.
Stap 1: Stop de Volume Shadow Copy Service.
a: Ga naar Start - Uitvoeren en typ Services.msc druk op enter.
b: In de kolom Status zoek naar eventuele vermeldingen die gelezen als "gestart", selecteer "stoppen".
c: Klik op Toepassen en vervolgens op OK.
Stap 2: Wordt eigenaar van de Volume System Information map en dan probeer dan de inhoud te verwijderen.

De beste oplossing is van Windows 7 ingebouwde help:
Je kunt de schijfruimte die wordt gebruikt door Systeemherstel door de volgende stappen te beheren:
Klik om Systeem te openen.
In het linkerdeelvenster op Systeembeveiliging.
Als je wordt gevraagd om een beheerderswachtwoord of om bevestiging, typ je het wachtwoord of een bevestiging.
Onder Bescherming Instellingen, klik op de schijf en klik vervolgens op Configureren.
Onder gebruik van schijfruimte, verplaats de schuifregelaar naar rechts om de te gebruiken schijfruimte te vergroten of verplaats de schuifregelaar naar links om de ruimte te verkleinen.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”