Waarom kan ik op nieuwe FritzBox 7590 niet met nieuwe draadloze apparaten inloggen op draadloos toegangspunt?

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
hutsefluts

Waarom kan ik op nieuwe FritzBox 7590 niet met nieuwe draadloze apparaten inloggen op draadloos toegangspunt?

Ongelezen bericht door hutsefluts »

► Laat Spoiler zien
Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Kan draadloos met geen draadloos apparaat toegang krijgen tot bestaand netwerk op nieuwe FritzBox.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Bedraad lukt toegang wel, maar draadloos niet.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Indien van toepassing:
Merk/type/versie.
Antwoord:
Fritz!Box 7590 ax
Huidige situatie en/of aangebrachte wijziging(en).
Antwoord:
Backup overgenomen van vervangen Fritz!Box 7581
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hieronder ruimte voor eventuele extra toelichting:

BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Waarom kan ik op nieuwe FritzBox 7590 niet met nieuwe draadloze apparaten inloggen op draadloos toegangspunt?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Als ik dit lees, vermoed ik dat je de oplossing mogelijk moet zoeken in 'veiligheid'.

Probeer onderstaande stappen eens ...

Stap 1:
Log in op de Fritz!Box.
Stap 2:
Klik in de linker kolom op 'beveiliging'.
Stap 3:
Controleer of de optie 'alle nieuwe … toelaten' is geselecteerd?
Want daarmee sta je toe dat alle draadloze apparaten kunnen inloggen.
:idea:
Als je die andere optie kiest zal je alles handmatig moeten doen, wel veiliger maar ook meer werk.

Laat maar weten als het niet lukt.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”