Hoe kan ik een tv en/of tablet draadloos aan een Windows pc koppelen?

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
mario64

Hoe kan ik een tv en/of tablet draadloos aan een Windows pc koppelen?

Ongelezen bericht door mario64 »

► Laat Spoiler zien
Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Ik wil een Tablet aan een Windows pc koppelen of deze pc draadloos aan TV scherm koppelen.
Probleembeschrijving.
Antwoord:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Indien van toepassing:
Merk/type/versie.
Antwoord:
Casten en streamen (Miracast)
Huidige situatie en/of aangebrachte wijziging(en).
Antwoord:
n.v.t
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hieronder ruimte voor eventuele extra toelichting:

BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe kan ik een tv en/of tablet draadloos aan een Windows pc koppelen?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Zulke apparaten kan je via Bluetooth of draadloos koppelen of WiFi Direct, waarna je kunt streamen of casten.
Livestreaming is de overdracht van live video- en audiomedia via internet en webcasting is de actie waarbij een evenement via internet wordt uitgezonden.
Dit wordt gedaan vanuit een mobiel apparaat (laptop, smartphone of tablet) met een IP-adres.
Door live te streamen ben je ook aan het webcasten, dus ze zijn in principe hetzelfde en door elkaar te gebruiken.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”