Hoe of waarmee migreer ik Joomla 3 naar 4 en 4 naar 5?

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
mario64

Hoe of waarmee migreer ik Joomla 3 naar 4 en 4 naar 5?

Ongelezen bericht door mario64 »

► Laat Spoiler zien
Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hoe migreer ik een Joomla 4 website naar 5?
Probleembeschrijving.
Antwoord:
In Joomla 3 liep ik tegen allerlei problemen aan als het ging om de migratie van de site.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Indien van toepassing:
Merk/type/versie.
Antwoord:
Joomla 4
Huidige situatie en/of aangebrachte wijziging(en).
Antwoord:
Schone installatie
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hieronder ruimte voor eventuele extra toelichting:

BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe of waarmee migreer ik Joomla 3 naar 4 en 4 naar 5?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Allereerst begin je altijd met een back-up, zodat je altijd terug kunt naar een werkende website.
In Joomla kan je onder het kopje 'update' instellen 'volgende', zodat het proces een scan maakt van de bestaande Joomla versie met mogelijke problemen die je daarin kunt tegenkomen. Je krijgt een overzicht van de mogelijke problemen, zodat je deze alvast kunt verhelpen alvorens aan de upgrade te beginnen. Daarna kan je het programma 'MigrateMe4' installeren en gebruiken om migratie uit te voeren, hiervoor moet je wel betalen!
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”