Waarom kan ik niet meer gewoon met login naam en wachtwoord op mijn Microsoft mailbox inloggen via het web?

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
ansvannimwegen

Waarom kan ik niet meer gewoon met login naam en wachtwoord op mijn Microsoft mailbox inloggen via het web?

Ongelezen bericht door ansvannimwegen »

► Laat Spoiler zien
Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Voor het inloggen op mijn Microsoft account vanuit een internet browser, krijg ik een zwart venster te zien met USB media voor een sleutel mee in te voeren of een QR code scannen.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Ik heb nog niet kunnen vinden hoe ik met mijn wachtwoord kan inloggen.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Indien van toepassing:
Merk/type/versie.
Antwoord:
Inloggen via de internet browser
Huidige situatie en/of aangebrachte wijziging(en).
Antwoord:
n.v.t
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hieronder ruimte voor eventuele extra toelichting:

BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Waarom kan ik niet meer gewoon met login naam en wachtwoord op mijn Microsoft mailbox inloggen via het web?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Microsoft wil je op deze manier aanmoedigen om de beveiliging te vergroten door een sleutel via USB of iets anders.
Maar intussen staat er ook een link 'anders inloggen' waarmee je wel met loginnaam en wachtwoord kunt inloggen.
Daarna kan je kiezen door op de link te klikken die je naar de locatie brengt waar je met je wachtwoord in kunt loggen.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “GMail/Hotmail/Live/Outlook/Vivaldi/Yahoo”