Sony WF-1000XM5 oordopjes reageren niet meer, hoe krijg ik ze weer werkend?

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
ansvannimwegen

Sony WF-1000XM5 oordopjes reageren niet meer, hoe krijg ik ze weer werkend?

Ongelezen bericht door ansvannimwegen »

► Laat Spoiler zien
Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Wanneer ik ze probeer te koppelen met iPhone 11ProMax via Bluetooth kan ik ze ineens niet meer vinden, terwijl ze wel gekoppeld waren en ook zijn opgeladen.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Tijdens scan naar Bluetooth apparaten worden de oordopjes niet gevonden, ook niet na herstarten iPhone.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Indien van toepassing:
Merk/type/versie.
Antwoord:
Sony WF-1000XM5
Huidige situatie en/of aangebrachte wijziging(en).
Antwoord:
Nieuwstaat ongeveer een jaar oud
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hieronder ruimte voor eventuele extra toelichting:
Als ik onderweg ben kan ik 'handsfree' gesprekken aannemen, verder luister ik ook graag naar muziek via de iPhone.
BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Sony WF-1000XM5 oordopjes reageren niet meer, hoe krijg ik ze weer werkend?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

De beste manier om hiermee om te gaan is door de oordopjes terug in het laadstation te plaatsen en controleren of ze daadwerkelijk volledig zijn opgeladen.
Je ziet dat het 'laadlampje' eerst groen brandt als de accu's vol zijn, en vervolgens oranje van kleur wordt.
Dat geeft aan dat de controle wordt uitgevoerd of de accu's van de oordopjes voldoende geladen zijn.

:idea:
Tijdens dat proces kan je ook een reset uitvoeren.
Links naast de voeding stekker (USB-c) zit een klein rond knopje.

Stap
Druk (ingedrukt houden) minimaal 5 seconden lang op het knopje.
Er gaat een blauw lampje branden/knipperen.
Stap
Schakel op de iPhone 'Bluetooth' in en controleer of de oordopjes in de lijst 'gevonden apparaten' verschijnt.
Stap
Selecteer de oordopjes en controleer of ze gekoppeld zijn.
Stap
Test of je geluid hoort via de iPhone, bijvoorbeeld of je muziek kunt horen door de oordopjes of door jezelf te bellen vanuit een andere telefoon.
:arrow: Klik 'hier' voor meer informatie.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”