In Google Translate heb ik teksten vertaald die ik graag naar mezelf wil sturen, bijvoorbeeld per email.
Kan dit, belangrijker nog, hoe werkt dat?
Kan ik vertaalde tekst per mail naar mezelf sturen?
Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
-
BBgebruiker1
- Site Admin
- Zodiac:
- Contacteer:
Re: Kan ik vertaalde tekst per mail naar mezelf sturen?
Dit raad ik je ten strengste af.
De email optie die Google Translate biedt is vanaf de lokale computer en je wil jouw mailbox nooit op andermans pc instellen.
Google Translate heeft verschillende functies, waaronder het verzenden per email of twitter, etc.
Hiervoor heb je wel login gegevens nodig voor je twitter, etc.
In het rechter venster kan je de vertaalde tekst "delen" door op het "delen" icoon te klikken en dan de keuze maken hoe je tekst wilt verzenden.
Vaak wil je vertaalde teksten ook nog verbeteren, omdat je een aangepast antwoord beter vind passen.
Dit krijg je gedaan door in het rechter venster te klikken op "bewerking voorstellen".
Als dit allemaal gebeurd is kan je vervolgens op het kopiëren ikoon klikken en de gekozen tekst plakken in twitter of ander medium (USB, etc).
De email optie die Google Translate biedt is vanaf de lokale computer en je wil jouw mailbox nooit op andermans pc instellen.
Google Translate heeft verschillende functies, waaronder het verzenden per email of twitter, etc.
In het rechter venster kan je de vertaalde tekst "delen" door op het "delen" icoon te klikken en dan de keuze maken hoe je tekst wilt verzenden.
Vaak wil je vertaalde teksten ook nog verbeteren, omdat je een aangepast antwoord beter vind passen.
Dit krijg je gedaan door in het rechter venster te klikken op "bewerking voorstellen".
Als dit allemaal gebeurd is kan je vervolgens op het kopiëren ikoon klikken en de gekozen tekst plakken in twitter of ander medium (USB, etc).
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.