Welke manier van backup moet ik kiezen in Windows 10?

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Met omschrijving (relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
clara
Zodiac:

Welke manier van backup moet ik kiezen in Windows 10?

Ongelezen bericht door clara »

Ik heb gezien dat Windows 10 automatisch een systeem back-up maakt, maar ik wil van al mijn bestanden ook een back-up maken. Wat moet ik doen om van alle bestanden een back-up te maken en welke stappen moet ik maken om dit met regelmaat te laten gebeuren?
BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Welke manier van backup moet ik kiezen in Windows 10?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

In Windows 10 wordt automatisch een backup gemaakt van het systeem (C:) in de vorm van een systeem kopie, samen met de gebruikers accounts.

In het onderstaande voorbeeld maken we gebruik van 2 scenario's, de backup die maar 1 keer uitgevoerd hoeft te worden en de vervolg backup die regelmatig kan worden uitgevoerd.

Hierna het stappen plan hoe je zowel automatisch als handmatig een backup kunt uitvoeren:

De eerste keer backup:
Windows 10 -1ste Backup maken.pdf
De vervolg backup:
Windows 10 Vervolg Backup maken.pdf
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “MS-Windows”