Waarom lukt inloggen op Facebook niet?

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
clara
Zodiac:

Waarom lukt inloggen op Facebook niet?

Ongelezen bericht door clara »

Ik probeerde in te loggen op Facebook, maar dat lukte niet. Kreeg de melding in Firefox: "Er is iets fout gegaan".
Kreeg er zelfs een mailtje over van Facebook.
Er is niets genoemd over dat mijn naam of wachtwoord niet klopte.
Wat is er dan fout gegaan?
BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Waarom lukt inloggen op Facebook niet?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Er zijn een aantal dingen die je kunt proberen, om uit te zoeken waar het is fout gegaan.
Als het vandaag pas is fout gegaan, zou ik de geschiedenis eerst verwijderen van vandaag en daarna opnieuw proberen in te loggen.
Wanneer dat niet helpt zou ik proberen om Facebook te laden vanuit een andere zoekmachine, zoals Opera of Internet Explorer of Edge.
Lukt het inloggen vanuit een andere zoekmachine wel, dan kan de fout in de zoekmachine zitten.
Later kan je dan proberen of het inloggen in Facebook vanuit de zoekmachine, waarin het inloggen fout ging, nu wel goed gaat.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”