Ineens werkt het nummerieke deel van toetsenbord niet meer, hoe herstel ik dat?

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
r.schippers
Zodiac:

Ineens werkt het nummerieke deel van toetsenbord niet meer, hoe herstel ik dat?

Ongelezen bericht door r.schippers »

Om je vraag zo volledig mogelijk te kunnen beantwoorden vragen wij je het formulier gedetailleerd en met relevante gegevens in te vullen, zie onderstaand voorbeeld. Het onderwerp mag maximaal 114 tekens bevatten.

Typ per regel alleen achter de voorgedrukte tekst.
  1. Typ waar je vraag over gaat => Zojuist werkte het nummerieke deel van mijn toetsenbord nog, maar ineens niet meer terwijl het 'caps lock' lampje gewoon brandt.
  2. Relevante gegevens, Home/Pro/Business editie, updates, e.d => n.v.t
  3. 32 of 64 bit =>
  4. Indien van toepassing, korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => Ineens werkte het nummeriek deel van het toetsenbord niet meer, alleen nog boven de letters. Is het nu stuk of kan ik het herstellen?
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => n.v.t

► Laat Spoiler zien
BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Ineens werkt het nummerieke deel van toetsenbord niet meer, hoe herstel ik dat?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Mogelijk heb je 'muis besturen met toetsenblok' ingeschakeld staan en werken daarna alleen nog de toetsen met daarop pijlen om de richting van de muis aan te geven i.p.v de muis te bewegen.

Stap 1:
Je kunt dit controleren door op het bureaublad te klikken op de onderste rechtse werkbalk met 'actiecentrum' icoon te klikken, waarna een venster opent.
Stap 2:
Klik vervolgens op de button 'toegankelijkheid', waarna er opnieuw een venster opent.
Stap 3:
Klik in de linker kolom op de tab 'muis', waarna in de rechterkolom de instelling verschijnt voor het besturen van de muis met toetsenbord.
Stap 4:
Haal het vinkje weg of zet de schakelaar staat op 'uit'.

Nu zal je nummeriek toetsenbord weer functioneren.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “10”