Hoe stap ik over van Windows 10 32-bit naar 64-bit?

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
r.schippers
Zodiac:

Hoe stap ik over van Windows 10 32-bit naar 64-bit?

Ongelezen bericht door r.schippers »

Om je vraag zo volledig mogelijk te kunnen beantwoorden vragen wij je het formulier gedetailleerd en met relevante gegevens in te vullen, zie onderstaand voorbeeld. Het onderwerp mag maximaal 114 tekens bevatten.

Typ per regel alleen achter de voorgedrukte tekst.
  1. Typ waar je vraag over gaat => De Windows op mijn pc is 32-bit, maar de processor ondersteunt ook 64-bit. Kan ik overstappen en zo ja, hoe moet dat?
  2. Relevante gegevens, Home/Pro/Business editie, updates, e.d => Home
  3. 32 of 64 bit => Van 32 naar 64-bit
  4. Indien van toepassing, korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => n.v.t
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => n.v.t
► Laat Spoiler zien
BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe stap ik over van Windows 10 32-bit naar 64-bit?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Dat kan alleen als je Windows opnieuw installeert.
Ga hiervoor naar de download pagina van windows 10, of klik 'hier' om daar meteen heen te gaan.

Nadat de downloadpagina is geopend, klik op de button 'hulpprogramma nu downloaden' waarna het hulpprogramma zal worden gedownload.
Na de download kan je op de 'installer' klikken waarmee 'media creation tool' zal worden opgestart.
Vervolgens wordt akkoord te gaan met de software licentie.
Dan worden wat zaken voorbereid.
Je gevraagd om je keuze te maken om de pc bij te werken of installatie media te maken.
In het volgende venster wordt gevraagd een keuze te maken voor de architectuur (32 of 64 bit).
Met het weghalen van het vinkje naast 'gebruik de aanbevolen opties voor deze pc', kan je het type architectuur van x32 naar x64 wijzigen.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “10”