Waarom heb ik via WiFi wel beeld maar geen geluid?

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
hutsefluts

Waarom heb ik via WiFi wel beeld maar geen geluid?

Ongelezen bericht door hutsefluts »

► Laat Spoiler zien
Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Ik kan via WiFi wel beeld zien, maar geen geluid horen met de Bleutooth koptelefoon
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Ook als ik de koptelefoon niet ingeschakeld heb, krijg ik geen geluid.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Indien van toepassing:
Merk/type/versie.
Antwoord:
koptelefoon
Huidige situatie en/of aangebrachte wijziging(en).
Antwoord:
Nieuw draadloos (Bluetooth) apparaat gekoppeld en aangesloten
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hieronder ruimte voor eventuele extra toelichting:

BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Waarom heb ik via WiFi wel beeld maar geen geluid?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Kijk in eerste instantie of je het geluid hebt uitgeschakeld op de pagina tab.
Je kunt dit zien als je met de muis over de betreffende tab gaat, dan verschijnt er een luidsprekertje.
Controleer of daar geen kruis door staat.

Ook in de systeem eigenschappen kan je met rechtermuisknop klikken op het luidspreker icoon en vervolgens met linker muisknop op 'volumemixer'.
In de pagina die opent kan je bovenin onder het kopje 'volume' al zien of de statusbalk voor het geluid beweegt.
Onder het kopje 'apps' kan je controleren of het geluid voor de browser app is uitgeschakeld (kruisje door of naast luidsprekertje).

Als het alleen gaat om geluid van de Bluetooth koptelefoon kan je kijken in de eigenschappen van dit apparaat.
Hier kom je door in de systeem eigenschappen met rechtermuisknop te klikken op het 'Bluetooth' icoon en vervolgens met linker muisknop op 'Bluetooth apparaten weergeven'.
Controleer of de statusbar voor het geluid reageert/beweegt.
Mocht het niet bewegen, verwijder het apparaat en koppel het opnieuw aan je pc, probeer daarna opnieuw.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”