Ik wil email niet in de inbox maar in andere mappen ontvangen, hoe werkt dat?

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
clara
Zodiac:

Ik wil email niet in de inbox maar in andere mappen ontvangen, hoe werkt dat?

Ongelezen bericht door clara »

Mijn Hotmail mailbox is zo vol dat ik het overzicht kwijt ben.
Hoe kan ik er nu voor zorgen dat email vanuit mijn mailbox meteen in specifieke mappen terecht komt?
BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Ik wil email niet in de inbox maar in andere mappen ontvangen, hoe werkt dat?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

De makkelijkste manier is door gebruik te maken van regels.
In de meeste mailboxen kan je regels aanmaken waarin je kunt aangeven wat er met email van bepaalde afzenders moet gebeuren, zoals het verplaatsen naar een specifieke map of het verwijderen van email van bepaalde afzenders.
Klik met rechter muisknop op een email, in het menu kan je al regels instellen die betrekking hebben op dat specifieke voorgedefinieerd email(adres).

Een andere manier is in Hotmail Inbox, zie je rechtsboven in de werkbalk een tandwiel.
Als je daar op klikt, kan je kiezen voor "regels beheren" en vervolgens moet je daar dan zelf email adres(sen) invoeren.
In regels kan je instellen wat je met een specifiek email (of meerdere emails van dezelfde afzender) wilt doen, hiervoor kan je bijvoorbeeld gebruik maken van de verschillende voorwaarden.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”