Hoe kan ik snel en zonder doorverwijzingen een document downloaden vanaf internet?

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
clara
Zodiac:

Hoe kan ik snel en zonder doorverwijzingen een document downloaden vanaf internet?

Ongelezen bericht door clara »

Op internet ben ik veel bezig met het downloaden van PDF bestanden en afbeeldingen.
Steeds moet ik vele handelingen verrichten om dat voor elkaar te krijgen.
Is er een snellere manier met minder handelingen om te downloaden?
BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re:Hoe kan ik snel en zonder doorverwijzingen een document downloaden vanaf internet?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Er zijn meerdere methodes:
De snelste manier is door de koppeling op te slaan als.
Hier kom je door op de hyperlink met de rechter muisknop te klikken en in het menu te klikken op 'link opslaan als', waarna je de naam en locatie kunt opgeven.
Let op:
Als je een uitvoerbaar bestand wilt downloaden en het bestand dat je wilt opslaan geeft alleen 'html' aan, dan heb je niet het juiste bestand.
Tip:
Als je zeker wilt weten dat je het juiste bestand hebt, kan je de muis op de hyperlink plaatsen, waarna links onderin het venster de verwijzing verschijnt naar het programma dat je gaat downloaden.

In de bijgevoegde handleiding kan je lezen waar je op moet letten.
Snel een document downloaden van internet.pdf
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”