Na het downloaden van een aantal afbeeldingen merk ik dat alleen de tekst zichtbaar is en niet de afbeelding.
Kijk ik bij de eigenschappen dan krijg ik de melding dat deze afbeelding van een andere computer afkomstig is en mogelijk daarom geblokkeerd wordt.
Wat kan ik doen om deze afbeelding toch zichtbaar te krijgen?
Afbeelding niet zichtbaar na downloaden.
Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
-
BBgebruiker1
- Site Admin
- Zodiac:
- Contacteer:
Re: Afbeelding niet zichtbaar na downloaden.
Je zou de antivirus software kunnen uitschakelen en dan opnieuw proberen of je de afbeeldingen nu wel kunt bekijken.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
De anti virus scanner ga ik niet uitschakelen, omdat ik dan niet weet wat ik naar binnenhaal.
-
BBgebruiker1
- Site Admin
- Zodiac:
- Contacteer:
Dan is er een andere oplossing die meestal wel werkt bij afbeeldingen die je niet kunt bekijken als je deze hebt opgeslagen.
Dat is het werken met een tussenstapje, namelijk via Paint.
Als je na controle hebt gezien dat je de afbeelding niet kunt bekijken, kan je de handeling van opslaan opnieuw uitvoeren.
Maar kies dan in menu niet voor 'opslaan als' maar klik op kopiëren, plak de afbeelding dan uit het klembord in mspaint.
In paint wordt de afbeelding wel weergegeven, kies een naam en dezelfde locatie als waar het bestand staat dat je niet kon bekijken.
Je krijgt dan de vraag of je het bestaande bestand wilt overschrijven, overschrijf het bestand en controleer of je het nu wel kunt bekijken.
Klik "hier" voor meer mogelijkheden.
Dat is het werken met een tussenstapje, namelijk via Paint.
Als je na controle hebt gezien dat je de afbeelding niet kunt bekijken, kan je de handeling van opslaan opnieuw uitvoeren.
Maar kies dan in menu niet voor 'opslaan als' maar klik op kopiëren, plak de afbeelding dan uit het klembord in mspaint.
In paint wordt de afbeelding wel weergegeven, kies een naam en dezelfde locatie als waar het bestand staat dat je niet kon bekijken.
Je krijgt dan de vraag of je het bestaande bestand wilt overschrijven, overschrijf het bestand en controleer of je het nu wel kunt bekijken.
Klik "hier" voor meer mogelijkheden.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
M.b.v MS Paint is het me gelukt om de afbeelding weer te geven.
Dat was een oplossing.
Een andere oplossing was het plakken in een Word document.
Door in het Word 2016 document met rechter muisknop te klikken op de afbeelding en te kiezen voor 'als afbeelding opslaan' en daarna een locatie kiezen, bereik je hetzelfde resultaat.
Dat was een oplossing.
Een andere oplossing was het plakken in een Word document.
Door in het Word 2016 document met rechter muisknop te klikken op de afbeelding en te kiezen voor 'als afbeelding opslaan' en daarna een locatie kiezen, bereik je hetzelfde resultaat.