Hoe maak ik van mappen, gedeelde mappen op de computer?

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
clara
Zodiac:

Hoe maak ik van mappen, gedeelde mappen op de computer?

Ongelezen bericht door clara »

Ik heb een apparaat aangesloten op mijn computer en die werkt alleen met gedeelde mappen.
Hoe kan ik mijn mappen instellen als gedeelde mappen?
BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe maak ik van mappen, gedeelde mappen op de computer?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

In Windows 10 kan je voor het delen van bestanden met rechter muisknop klikken op de mappen die je wilt delen.
In het menu kan je klikken op 'delen met' en daarna de gebruiker of apparaat zoeken en selecteren waarmee je wilt delen.
Daarna kan je controleren of de mappen die je met het apparaat gedeeld hebt, ook in dat apparaat kunt benaderen.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”