PortableApps foutmelding External exception C0000006

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
hutsefluts

PortableApps foutmelding External exception C0000006

Ongelezen bericht door hutsefluts »

Op mijn computer gebruik ik PortableApps via USB.
Per ongeluk heb ik de media verwijderd terwijl er nog een programma draaide en PortableApps nog niet was uitgelogd.
Als ik nu de media opnieuw aansluit en ik probeer PortableApps op te starten krijg ik de foutmelding:
External exception C0000006
Zelfs als ik alleen over het venster van PortableApps ga met de pijl dan verschijnt deze melding al.
Wanneer ik op de button klik om het apparaat uit te werpen, gebeurt er niets.
Als ik in 'deze computer' met de rechter muisknop klik en in het menu 'uitwerpen' kies, wordt het medium afgekoppeld en kan ik het verwijderen.
Maar het venster van PortableApps blijft gewoon staan en de foutmeldingen blijven ook komen.
Wat is hier aan de hand?
BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: PortableApps foutmelding External exception C0000006

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Wanneer je het medium verwijdert zonder het programma af te sluiten, blijft het venster 'PortableApps' toch actief, terwijl het medium waar vandaan het programma werd opgestart niet meer beschikbaar is.
Dien ten gevolge kan je het actieve venster van PortableApps niet meer bedienen omdat de verbinding met het programma dat dit venster weergeeft niet meer beschikbaar is.
Kijk in 'taakbeheer' of het programma daar nog actief is en sluit het af door op 'beindigen' te klikken.
Koppel het medium met PortableApps dan nogmaals aan en kijk of de foutmelding opnieuw verschijnt.
Is dat niet het geval, dan is je probleem hiermee opgelost.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
hutsefluts

Re: PortableApps foutmelding External exception C0000006

Ongelezen bericht door hutsefluts »

Mijn probleem is opgelost.
In taakbeheer heb ik inderdaad het actief venster afgesloten, vervolgens heb ik het medium opnieuw aangekoppeld.
Daarna was het probleem opgelost, want ik zag de foutmelding niet terug.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”