Resolutie staat optimaal ingesteld, tekstweergave is onleesbaar in Win 10, hoe krijg ik een grotere weergave?

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
clara
Zodiac:

Resolutie staat optimaal ingesteld, tekstweergave is onleesbaar in Win 10, hoe krijg ik een grotere weergave?

Ongelezen bericht door clara »

► Laat Spoiler zien

1. Waar je vraag over gaat => Nadat de resolutie optimaal is ingesteld, is tekst op scherm moeilijk leesbaar.
  2. Editie/versie => Windows 10 Home
  3. 32 of 64 bit => 64bit
  4. Typ een korte beschrijving van het probleem, zoals foutmeldingen e.d, of stel je vraag => Op het scherm zijn de letters veel te klein, hoe kan ik de weergave van de letters groter maken?

Typ een gedetailleerde omschrijving van wat je wilt doen of al gedaan hebt:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Waar kan ik de instellingen vinden om de lettergrootte in te stellen?
BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Resolutie staat optimaal ingesteld, tekstweergave is onleesbaar in Win 10, hoe krijg ik een grotere weergave?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

In Windows 10, rechts onderin de werkbalk naast de tijd in systeemvak, klik 'Alle instellingen', 'systeem'.
Klik in de linkerbalk op 'beeldscherm' en daarna in de rechterkolom in 'schaal en layout' kan je de instelling van 100% naar bijvoorbeeld 125% verschuiven.
Kijk of daar tevreden mee bent, anders verschuif je de instelling naar een nog hogere instelling.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “10”